(INFO) Ujibakat Idola Kecil 5 TV9 2012

| September 16, 2012 | 141 Comments

Idola Kecil 5 di TV9 pada tahun 2012 kini kembali.

 

>>Biodata 11 Peserta Idola Kecil 5<<

 

Idola Kecil 5, idola kecil 2012, idola kecil tv9

Sesi ujibakat Idola Kecil musim ke-5 kini kembali. TV9 membawa kepada anda Idola Kecil ke-5 pada tahun 2012.

Gambar Uji Bakat Idola Kecil 5 di Alamanda, Putrajaya (14-10-2012)

 

Idola Kecil 5

Syarat-Syarat Ujibakat Idola Kecil 5

1) Terbuka Kepada Lelaki & Perempuan yang berumur 9-12 Tahun.
2) Warganegara Malaysia
3) Berbangsa Melayu, Cina, India dan Sebagainya
4) Sila Bawa Sijil Kelahiran / Kad Pengenalan dan Gambar berukuran passport

 

Tarikh & Lokasi Uji Bakat Idola Kecil Ke-5

22 & 23 September 2012
Hotel Holiday Inn, Penang
10 pagi – 6 petang

29 & 30 September 2012
The Zone Regency Hotel by the Sea, Johor
10 pagi – 6 petang

6 & 7 Oktober 2012
Hotel Permai, Kuala Terengganu
10 pagi – 6 petang

13 & 14 Oktober 2012
Alamanda Putrajaya, Putrajaya
10 pagi – 6 petang

 

Lagu-Lagu Uji Bakat Idola Kecil 5:

  • Cari Jodoh – Wali Band
  • Carta Hati – Najwa Latif (Video & Lirik)
  • Tanpa Mu – Amir Jauhari (Video & Lirik)
  • Aku Skandal – Hujan
  • Lelaki Seperti Aku – Alif Satar
  • Patah Seribu – Shila Amzah (Video & Lirik)

 

Pertanyaan @ Maklumat yang Lebih Lanjut:

1- 03- 7724 6581
2- www.tv9.com.my

 

Video Promo Idola Kecil 5 TV9 2012

 

Artikel terbaru dalam kategori yang sama:

Tags: , , , , , , ,

Category: Idola Kecil

Comments (141)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Nur Alya says:

    nak masuk jugak…

  2. ' Aliyah Azizi says:

    nak masuk tapi saya gemuklah,.. bolehke

  3. kecewa says:

    nape lagu ntuk odisi sume x mencabar vokal yg mantap….patutla artis cilik malaysia yg kuar setakat ala kadar je…xpat nak lawan artis cilik negara filipina….hurmmm

  4. Nur Alya says:

    kan ade pilihan lagu kat atas tuu kalaw pilih lagu lain boleh ke?

  5. Mimie says:

    saya nk masuk tpi takut suara x sedap.. Haha.. Tolong bgi tips bleh x supaya suara saya jdi sedap..

  6. ummi walynn says:

    sye nk masuk tp ibu ngan ayah mesti x kasi..

  7. nur syuhadah aqilah(syu cuttie) says:

    ala…bestnye kalo dpt masok idola kecil 5….tp suara kite boleh lwn dieorang x….hi3…

  8. fatin omey says:

    nak join tp umur dah 13 tahun sedih ah…..

  9. 'Aliyah Azizi says:

    Saya senang hafal lagu inggeris je, lagu melayu ni kureng. Patutlah budak melayu yg ada bakat menyanyi x sepopular justin bieber. Sorry because I’m too mean.

  10. comel says:

    nak tanye,tak leh ke buat kat KL ke?Selangor ke? Susahlah,Jauh sgt

  11. ' Aliyah Azizi says:

    saya pandai menyanyi tapi bila saya exited suara saya akan jadi sengau
    …..macam mana aaa

  12. darling shah says:

    darling nak masuk jugk..tahun lepas xdpt..dikomen suara sma cm akak ziana zain..huhu

  13. farhada areshu says:

    saye nk masuk tpy saye kurang keyakinan diri larh…

  14. dieyarissa says:

    sy nk msok.tpy kene buat gaya tak? sy nk ujibakat dkt hotel permai,terengganu!

  15. izzahaiesyah says:

    sy nak msuk sgt sjk tahun lepas lg tp x dpt…hrp2 tahun ni dpt…

  16. Nur Alya says:

    sebenarnye awk ni siape?hari tuu kat penang ramai sangat ke org???

  17. ' Aliyah Azizi says:

    tahun lepas kan saya termimpi masuk ik3. Tpi saya x suka tgk ik , saya nak pegi ujibakat pun sebb mimpitu

  18. ' Aliyah Azizi says:

    bolehx kalau waktu perform tu main guitar,.. waktu ujibakat tu diorang psg lagu ke?

  19. teringin nak masuk sabtu niiiii!!!!
    x sabar..

  20. farrah juwita binti jasril says:

    sye pown nk msok tp tmpt nyer ja0h la kat SHAH ALAM x de ker

  21. Nur Alya says:

    mcm mne rase x yakin dpt ke x..

  22. ' Aliyah Azizi says:

    lagu x hafal lagi,..x tau terpilih ke x. lepas ujibakat saye ade peperiksaa kat skolah ,… sebelum ujibakat sekolh saya sambut hari usahawan (13 oct & 14 oct) saya rasa saya pergi ujibakat hari ahad la

  23. fatin says:

    tak jadi lah nak masuk tarian kitaorang macam mana nanti cikgu intan nak cari yang lain

  24. sheryl foo says:

    nak masuk agak agak pukul berape yg paling awal tp x byk sgt org

  25. ain nabiha says:

    saya teringin nak masuk harap2 dapat

  26. Bergantung pada masa depan kamu semua.Ingin menjadi orang berjaya or terkenal?Yang penting jangan lupa ALLAH yang satu.

  27. Nur Alya says:

    kalau org ni terpilih die mcm mne nk panggil org tuu.. ke mcm tahun lepas yg org tuu pergi rumah die ke mcm tuu??atau call org tuuu…

  28. mieyul ^_+ says:

    kalau boley saye nk masuk, tapi tk conferm lagy nanty kene marah pulak ngan ayah saye…. mintk mintk diey bagy larh ..

  29. adam rosli says:

    saye nak masuk lah suara saye dah tak sedap

  30. faiz lizam says:

    nk masuk tapi kalu malu suare sye jadi kasar

  31. farhah says:

    saya nak masuk tetapi malu ketika naik atas pentas nanti

  32. Nur Alya says:

    die kne menari skali ke??

  33. shafiqah says:

    saya sudah ergi audition di jb..mcm x puas hati sbb g last minit.kalo dpt try sekali lagi kan best.

  34. mastura smile says:

    kita nk msuk tpi tkut klau x dpt nnti kena gelakan org ramai.lagi pun kita duduk kat johor tapi dh terlepas.Mintak-mintaklh ibu bape kita kasi kita pegi dkt putrajaya punye tolong doakn sye ye.

  35. Muhammad Adib says:

    saya nak masuk jugak…

  36. sy nx msk..mngkin sy akn prgi ke trngganu..mntx2 dpt..

  37. aidil balqis amran says:

    saya nak masuk tapi dah terlepas tarikh nyer.. macam mane saye nak msk ???

  38. sophea says:

    saya nak masuk. saya nak nyanyi lagu patah seribu. saya akan dtg ngan bff saya dia akan nyanyi lagu carta hati

  39. nur dini says:

    kalau tak de kd pengenalan boleh ker?

  40. fariha says:

    hye .. saya nk masuk yerr … sama ada saya nyanyi lagu patah seribu ataupun lelaki seperti aku … nanti tengok muka saya yang comel ni tau .. tq ..

  41. fariha says:

    trigyy , boleh tak kalau saya nak masuk , ?? :)

  42. shella says:

    rase nak masuk..klau dpat msuk dan mnang..alhamdulillah..:)

  43. nur dini says:

    baik lah saya bawa sijil kelahiran

  44. nur dini says:

    masa nyanyi ada lagunya x?

  45. putri mariam says:

    nk msuk gak la.. cba2 je

  46. saya nak masuk ….
    saya nak nyanyi lagu Carta Hati boleh ??
    kalau nyanyi dengan ada lirik boleh ??

  47. Nursyazfeeka says:

    saya teringin nak masuk …
    saya harap mak dan ayah saya benarkan saya masuk …
    Insyaallah

  48. aizril azfar says:

    nak daftar kat mane???

  49. hari ahad ni saya dan kelurga pergi ke ujibakat tu..

  50. iman fatihah says:

    kena bawa ke CD minus one berdasarkan lagu yang kita nyanyi tu???

  51. nur alia says:

    untuk form 1 boleh x?pleasee saya teringin nk masuk

  52. Nur Alfianti ade bertanding ke?

  53. Fazlin says:

    saya dah pergi uji bakat tapi x tahulah terpilih ke x….harap2 terpilihlah ye… :p

  54. iezatul says:

    sayew dha try ,, but xtaw lg dpat kew x .. urm kene saba jea lha .. arap-ii dpat lah yea.. amin .. :)

  55. Nur Farah Nabilla says:

    asl x bt kt Melaka sbb sy nk msuk !!!

  56. zahraa says:

    boleh dak 8tahun nak masuk idola kecil 6

  57. sofea says:

    siapa yang dapat masuk idola kecil tu tahniah di ucapkan kalau yang tak dapat tu takpe nanti idola kecil 6 boleh masuk saye pun nanti idola kecil 6 pun nak masuk jugek kalau yang tak dapat bukan rezki tak pe takpe nanti boleh masuk lagi bai bai bai bai bai bai bai bai bai bai bai jumpa lagi

  58. kalau ad audition tlong kontak nomber nie 01129443858….sy nk masuk,,tpi melepas,,kalau ad audition kontak yerrr

  59. saya nak masuk jugak .saya tak pernah masuk . sampai saya mimpi nak masuk tau . harap2 boleh masuk . amin, kalu tak leh masuk juga ? tak apa lah tu pun rezeki untuk ujibakat je . ok je la tu. ;)

  60. mirna says:

    tempatnya jauh2 lah, kami di sabah tak de ke? tak achi, sye hri tu ada telofn, tapi tempat jauh… sia2 je..

    • izzati says:

      saye nak masok tapi kene pilih salah satu lagu ni ke
      Cari Jodoh – Wali Band
      Carta Hati – Najwa Latif (Video & Lirik)
      Tanpa Mu – Amir Jauhari (Video & Lirik)
      Aku Skandal – Hujan
      Lelaki Seperti Aku – Alif Satar
      Patah Seribu – Shila Amzah (Video & Lirik)
      untok nyanyikan di atas pentas idola kecil 6

  61. aniq says:

    saya akan masuk idola kecil 6.nama saya muhammad aniq aiman paggil ja aniq.umur saya 9 tahun.saya akan menyahut cabaran ini

Leave a Reply